گزارش بطحائی از اقدامات ایران در زمینه مقابله با خشونت ضد كودكان

گزارش بطحائی از اقدامات ایران در زمینه مقابله با خشونت ضد كودكان

مدیریت آموزش: به قول قائم مقام وزیر در امور بین الملل و رئیس مركز بین الملل و مدارس خارج از كشور، سید محمد بطحایی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در اجلاس وزاری امور كودك كشورهای اسلامی شركت می كند.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا و به نقل از مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، غلامرضا كریمی اظهار داشت: پنجمین اجلاس وزاری امور كودك كشورهای اسلامی از دوم لغایت سوم اسفندماه با همكاری دبیرخانه سازمان همكاری های كشورهای اسلامی و سازمان آیسسكو در رباط پایتخت كشور مراكش (مقر اصلی سازمان آیسسكو) برگزار می گردد.
در این اجلاس، هیئتی به ریاست سید محمد بطحایی وزیر آموزش وپرورش شركت كرده و این هیئت را نمایندگانی از سایر سازمان ها و دستگاه های در رابطه با امور كودكان همراهی خواهد نمود.
كریمی با اشاره به مبحث این اجلاس اظهار نمود: در این اجلاس بحث و بررسی اشكال مقابله با خشونت ضد كودكان مطرح خواهد شد كه از مهم ترین برنامه های آن، تصویب چارچوب كلی حفاظت از كودكان جهان اسلام در برابر خشونت و عرضه گزارش های ملی توسط نمایندگان كشورهای اسلامی در جهت تدابیر و اقدامات پیش بینی شده جهت مقابله با اشكال مختلف خشونت ضد كودكان است.
در این اجلاس، سید محمد بطحایی گزارش ملی جمهوری اسلامی ایران از اقدامات و فعالیت های انجام شده در مبحث مقابله با اشكال مختلف خشونت ضد كودكان در حوزه آموزش، بهداشت، قضایی، امور قانون گزاری و حقوق كودكان ازجمله حق بازی و تفریح كوكان، حق دست یابی آموزش پیش دبستانی و دبستانی، احترام به حقوق كودكان، مسائل اجتماعی مربوط به كودكان و حمایت های اجتماعی از كودكان را عرضه خواهد داد.
شایان ذكر است، سازمان ایسسكو، سازمان علمی، فرهنگی آموزشی كشورهای اسلامی است كه حیطه های آموزش، علوم و فرهنگ را دركشورهای اسلامی طرح و بررسی می كند. اجلاس های این سازمان هر سه سال یك بار برگزار می نماید.




1396/11/26
16:31:17
5.0 / 5
4655
تگهای خبر: مدارس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین