پیام تشكر وزیر آموزش و پرورش از مقام رهبری به مناسبت هفته معلم

پیام تشكر وزیر آموزش و پرورش از مقام رهبری به مناسبت هفته معلم

مدیریت آموزش: سیدمحمد بطحایی به مناسبت حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه فرهنگیان، مراتب تشكر جامعه فرهنگیان را طی پیامی اعلام نمود.


به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن پیام سیدمحمد بطحایی به شرح ذیل است:

«محضر مبارك رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)

با سلام و تحیات فراوان
جامعه بزرگ آموزش و پرورش هفته معلم امسال را با خاطره ای به یادماندنی به آخر رساند؛ پایانی كه البته سرآغاز نوسازی و رویشی جدید برای نظام تعلیم و تربیت كشورمان است.
نگاه بلند و امیدبخش حضرتعالی به جایگاه بی بدیل آموزش و پرورش بعنوان ركن اصلی پیشرفت كشور كه فرمودید: هزینه كردن برای آن در واقع سرمایه گذاری برای آینده كشور است و تاكید مستطاب عالی بر لزوم اجرای جامع و كامل سند تحول بنیادین و ضرورت حمایت همه جانبه دستگاه ها و نهادهای مختلف و مردم عزیز از آموزش و پرورش و اهتمام فزون تر به ارتقای كمی و كیفی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی، یقیناً امید و انگیزه تلاش صادقانه و خستگی ناپذیر را در فرهنگیان و بخصوص مسئولان این دستگاه عظیم تقویت نموده است.
بعنوان معلم و خادم خانواده بزرگ آموزش و پرورش، مراتب قدردانی و تشكر وافر خویش را به نمایندگی از فرهنگیان شریف نسبت به حضور خاطره انگیز، موثر، امیدبخش و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب در دانشگاه فرهنگیان تقدیم می دارم.
تاییدات و حمایت مجدانه حضرتعالی، وظیفه اینجانب را در تحقق سیاست ها و رهنمودهای معظم له سنگین تر از گذشته كرده است.
امیدواریم از دعای خیر و رهنمودهای دلسوزانه حضرتعالی در بالندگی نظام آموزش كشور و پرورش فرزندان ایران اسلامی بیش از پیش بهره مند باشیم».




1397/02/20
21:25:22
5.0 / 5
4789
تگهای خبر: آموزش و پرورش , دانشگاه , فرهنگیان , معلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین