در كنفرانس ملی ارتقای كیفیت آموزش و یادگیری مطرح شد:

توجه به ارتقای كیفیت از رویكردهای مهم آموزش و پرورش است

توجه به ارتقای كیفیت از رویكردهای مهم آموزش و پرورش است

مدیریت آموزش: معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش بیان كرد ارتقای كیفیت از رویكردهای اصلی سند تحول بنیادین است.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از مهر، پیش از ظهر امروز علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در پنل تضمین كیفیت آموزش پایه و متوسطه در كنفرانس ملی ارتقای كیفیت آموزش و یادگیری در نظام آموزشی ایران كه در دانشگاه خوارزمی در حال برگزاری است، اظهار نمود: این كنفرانس با مشاركت بین بخشی وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار شده است و در آن به بررسی و ارائه تجربیات ایران و جهان در مبحث ارتقای كیفیت آموزش می پردازد.
زرافشان ادامه داد: بررسی دیدگاه ها و رویكردهای بهبود كیفیت در فرآیند یاددهی یادگیری، شناسایی ابزارهای پایش و سنجش كیفیت، بازخوانی تجارب ملی و بین المللی در زمینه بهبود كیفیت و در نهایت بررسی راهبردها و سازوكارهای موثر برای دستیابی به نظام آموزشی با كیفیت و پایدار از محورهای اصلی این كنفرانس ملی است.
وی با بیان این كه مأموریت آموزش وپرورش، آموزش و یادگیری در دانش آموزان است، بیان كرد: در این كنفرانس، كارشناسان حوزه آموزش با ارائه مقالات ضمن صدمه شناسی مشكلات، به ارائه راهكار در جهت حلّ مساله در این میاله هم می پردازند.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش مبنای برنامه های آموزش و پرورش دولت دوازدهم را اجرای سند تحول بنیادین عنوان نمود و افزود: این كنفرانس با هدف توجه ویژه به كیفیت و ارتقای توانمندی های آموزش و یادگیری در دانش آموزان برگزار شده است.

1396/10/01
14:11:30
5.0 / 5
4828
تگهای خبر: آموزش و پرورش , دانش آموزان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین