حاجی میرزایی:

تخصیص اعتبار برای بازسازی مدارس در بودجه عمرانی

تخصیص اعتبار برای بازسازی مدارس در بودجه عمرانی

به گزارش مدیریت آموزش وزیرآموزش وپرورش بابیان اینكه 70 درصد مدارس دارای كیفیت های لازم است، اظهار داشت: شرایطی را فراهم كردیم تا خیران مدرسه ساز بتوانند مدارس را بازسازی كنند و همین طور در بودجه عمرانی نیز بودجه ای برای نوسازی و بازسازی مدارس اختصاص یافته است.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا، بامداد امروز محسن حاجی میرزایی با حضور در محله باغ آذری در جنوب تهران بزرگ، بطور كاملاً سرزده از مدرسه چنگیز پور در منطقه ۱۶بازدید و از نزدیك در جریان كارهای این آموزشگاه پسرانه قرار گرفت.
در این بازدید وزیرآموزش وپرورش با مدیر مدرسه درباب شرایط و خاصیت ها و كارهای آموزشگاه گفتگو نمود.
این دبستان دارای ۳۷۹ نفر دانش آموز است و از این تعداد ۲۷۹ تن از دانش آموزان از اتباع كشور افغانستان هستند. اغلب كلاس های این مدرسه ۳۸، ۴۰ و... نفر هستند.
وزیرآموزش وپرورش در دیدار با آموزگاران دبستان چنگیزپور یادگیری در مدرسه را دوطرفه دانست و اظهار داشت: برای همزیستی مسالمت آمیز، باید مهارت های گفتگو، پذیرش و تحمل دیگران را به دانش آموزان آموزش داد تا دانش آموزان ایرانی با اتباع خارجی به خوبی در كنار یكدیگر به تحصیل بپردازند.
به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، وی بعد از استماع سخنان مدیر و معلمان مدرسه با اشاره به وجود دانش آموزان افاغنه در این مدرسه اظهار نمود: برای همزیستی مسالمت آمیز، باید مهارت های پذیرش و تحمل دیگران را به دانش آموزان آموزش داد تا دانش آموزان ایرانی با اتباع خارجی به خوبی در كنار یكدیگر به تحصیل بپردازند.
وزیرآموزش وپرورش با اشاره به اینكه كار اصلی آموزگاران در مدرسه آموزش دانش آموزان است اما این یادگیری دوطرفه است، اظهار نمود: معلمان در حین تدریس به صورتی تجاربی را می آموزند و این تجربیات مخصوصاً اگر در مدرسه ای باشد كه مشكلاتی داشته باشد بسیار باارزش است.
حاجی میرزایی اشاره كرد: اینكه معلم در مقطعی تدریس كند كه آثارش پایدارتر باشد بسیار باارزش است برای اینكه نتیجه كار معلم تا سال ها در زندگی دانش آموزان ادامه خواهد داشت؛ بدین سبب شخصیت دانش آموزان در آینده معرف معلمش است.
وی با اشاره به شوق و علاقه آموزگاران در خدمت كردن در مناطق محروم اظهار نمود: اینكه با عشق و علاقه و در محیط آرام كار می كنید بسیار مهمست كسانی می توانند در چنین محیط های محرومی كار كنند كه عشق و علاقه قلبی داشته باشند.
وزیرآموزش وپرورش بابیان اینكه ۷۰ درصد مدارس دارای كیفیت های لازم است، اظهار داشت: شرایطی را فراهم كردیم تا خیران مدرسه ساز بتوانند مدارس را بازسازی كنند و همین طور در بودجه عمرانی نیز بودجه ای برای نوسازی و بازسازی مدارس اختصاص یافته است.
او در آخر اظهار داشت: باتوجه به شرایط ساختمان آموزشی این مدرسه، تخریب و بازسازی این مدرسه در اولویت قرار خواهد گرفت.




منبع:

1398/10/22
19:20:33
5.0 / 5
4471
تگهای خبر: آموزش , تحصیل , دانش آموز , دانش آموزان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین