معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش:

معماری سنتی ایرانی در طراحی مدارس باید رعایت شود

معماری سنتی ایرانی در طراحی مدارس باید رعایت شود

به گزارش مدیریت آموزش معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در طراحی معماری مدارس باید به معماری سنتی ایرانی آن توجه گردد.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از مهر، علی الهیار پیش از ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح مدرسه طالقانی تبریز و جمع آوری ۲۴ هزار كلاس درس دارای بخاری نفتی اظهار داشت: برنامه ریزی آموزشی صرفاً عرضه خدمات اموزشی را هدف گذاری نمی كند بلكه عرضه آموزش باكیفیت و فراگیر از اهداف مهم آن است.
وی افزود: در مدارس كه باوجود توسعه همه فناوری ها، مهم ترین مركز آموزشی به حساب می آید، وقتی صحبت از كیفیت است تنها عوامل نرم افزاری موردتوجه قرار می گیرد.
الهیار اضافه كرد: كیفیت حاصل نمی گردد مگر اینكه به سخت افزار هم دقت لازم شود.
وی با تاكید بر توجه ویژه به نوع ساخت و معماری مدارس اظهار داشت: از تغییر در نقشه تیپ مدارس تا طراحی فضاهایی كه با اقلیم و معماری سنتی ایرانی همراه می باشد در این حوزه باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش با اشاره ای به نقش مدارس در شرایط بحران اظهار داشت: مدرسه از مكان های اصلی است كه در اینگونه بحران ها می تواند نقش خاصی ایفا كند، بنابراین توجه به این مورد در ساخت مدارس اهمیت ویژه دارد.
وی اضافه كرد: در وزارت آموزش و پرورش تلاش لازم را جهت استفاده بهینه از فضاها داریم تا با بهبود بهره وری از امكانات موجود، حداكثر استفاده را نماییم.


منبع:

1398/10/07
09:40:13
5.0 / 5
4420
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , توسعه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین