معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش:

هیچ كلاس بدون معلمی برای اول مهر امسال در آموزش ابتدایی نداریم

هیچ كلاس بدون معلمی برای اول مهر امسال در آموزش ابتدایی نداریم

مدیریت آموزش: آران و بیدگل - معاون وزیر آموزش و پرورش در آموزش ابتدایی اظهار داشت: برای اول مهرماه و بازگشایی مدارس خوشبختانه هیچ كلاس بدون معلمی نخواهیم داشت.



رضوان حكیم زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر تصریح كرد: با تمهیدات انجام گرفته تمام كلاس های آموزش ابتدایی سراسر كشور در اول مهرماه با حضور معلمان سر كلاس درس شروع خواهد شد.
وی با اشاره به نیاز آموزش ابتدایی به نیروی متخصص و با تحصیلات مرتبط تصریح كرد: امیدواریم با برنامه ریزی و همكاری سایر دستگاه ها این مشكل هم در آموزش ابتدایی حل شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش در آموزش ابتدایی تصریح كرد: در جهت افزایش كیفیت بخشی به آموزش ابتدایی امسال طرح كارآمد ویژه آموزش معلمان در سراسر كشور اجرا می گردد
وی اظهار داشت: در طرح كارآمد برنامه های ویژه ای با هدایت مدرسه، مدیر مدرسه و با عنایت به نیاز معلمان در جهت دانش افزایی و استفاده از تجارب یكدیگر در مدارس ابتدایی سراسر كشور اجرا می گردد.
حكیم زاده با اشاره به ضرورت تناسب محیط تربیتی مدراس ابتدایی به اقتضائات این دوره و همینطور ضرورت اجرای الزامات سند تحول بنیادین در دوره ابتدایی افزود: با عنایت به این الزامات امسال برای پایه های اول تا سوم تكالیف مهارت محور اجرا می گردد.
وی افزود: با اجرای این طرح مشق شب و یا تكالیف در خانه حذف و مهارت های زندگی در فرصت های بیرون مدرسه به دانش آموزان آموزش داده خواهد شد.
معاون وزیر آموزش و پرورش در آموزش ابتدایی از طرح برنامه ویژه مدرسه برای پایه های سوم تا شش ابتدایی امسال اطلاع داد و اظهار داشت: در این طرح با عنایت به نظر شورای مدرسه، معلمان و مدیر دو ساعت از ساعت رسمی كلاس به نیازهای ویژه مدرسه و دانش اموزان اختصاص خواهد یافت.
وی با تاكید بر اشكالات موجود در طرح ارزشیابی توصیفی مدارس ابتدایی افزود: كارگروه تخصصی با حضور اساتید دانشگاه، معلمان با تجربه و ناظران ارزشیابی توصیفی تشكل شد و شیوه نامه جدید اصلاح شده به مدارس ابلاغ خواهد گردید.

1397/06/23
19:31:38
5.0 / 5
5335
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , تحصیل , دانش آموز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین