معاون وزیر آموزش و پرورش تاكید كرد

توسعه كشور در گرو آموزش و پرورش مطلوب

توسعه كشور در گرو آموزش و پرورش مطلوب

مدیریت آموزش: معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش تحقق سند تحول بنیادین را انتظار و مطالبه رهبر معظم انقلاب از آموزش و پرورش برشمرد و با اشاره به اهمیت این سند و نقش آن در رشد و توسعه كشور، اظهار داشت: توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی كشور درگرو آموزش و پرورش مطلوب است.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا، علی زرافشان در مراسم تكریم و معارفه مدیران كل پیشین و جدید آموزش و پرورش استان سمنان اظهار نمود: نقش آموزش چه در بخش آموزش و پرورش رسمی و چه در بخش غیررسمی نقشی محوری است و از این رو توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی كشور درگرو توجه به آموزش و پرورش است.
وی با اشاره به اینكه تربیت انسان در تراز توسعه یافتگی اهمیت زیادی دارد اضافه كرد: اگر آموزش و پرورش نیروی انسانی شایسته تربیت كند جامعه هم از ظرفیت وی در توسعه كشور به نحو احسن استفاده می نماید.
وی ماموریت وزارت آموزش و پرورش را تربیت افرادی حق مدار و بانگیزه برشمرد و اظهار داشت: آموزش و پرورش در رفع مشكلات كشور نقش مهمی می تواند ایفا كند از این رو رئیس جمهور بر ضرورت بهره گیری از این ظرفیت تاكید ویژه داشتند.
زرافشان با اشاره به برخی محدودیت های اعتباری ادامه داد: هنر یك مدیر توانمند در این است كه در چنین شرایطی منشاء تحول و خدمات شایانی شود.
معاون وزیر با اشاره به اینكه توفیقات استان سمنان حاصل نگاه همدلانه مدیران این استان است اضافه كرد: استان سمنان در خیلی از شاخص های در رابطه با آموزش و پرورش جزو سه استان برتر كشور است.
معاون وزیر آموزش و پرورش با تاكید بر عملیاتی كردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصریح كرد: یكی از انتظارات مقام معظم رهبری و جامعه از ما تحقق سند تحول بنیادین است.
محمدرضا جهان مدیركل سابق آموزش و پرورش استان سمنان هم اظهار داشت: خدمت صادقانه به مردم، ماندگارترین و ارزشمندترین كارها و بالاترین عبادات است.
وی با اشاره به توجه ویژه مردم استان به آموزش اضافه كرد: مردم استان سمنان در سبد هزینه خود برای آموزش و پرورش هزینه می كنند و نگاه ویژه ای به تعلیم وتربیت فرزندان خود دارند.
مدیركل سابق آموزش و پرورش استان بااشاره به اتحاد و همبستگی معلمان و مدیران استان در جهت اعتلای آموزش و پرورش اظهاركرد: امروزه اگر بخواهیم به توسعه كشور كمك نماییم باید به آموزش و پرورش بعنوان سنگ زیربنای این توسعه توجه ویژه نماییم.
جهان با اشاره به اینكه راه نجات جامعه با استفاده از آموزش و پرورش است خاطرنشان كرد: ریل گذاری توسعه باید از مدرسه شروع شود و تنها راه برون رفت از مشكلات فعلی از مسیر آموزش و پرورش می گذرد.
وی با اشاره به توفقیقات آموزش و پرورش استان سمنان در طول 4 سال قبل تصریح كرد: استان سمنان كمترین بیكاری را دارد و این مدیون آموزش و پرورش استان و توسعه رشته های فنی و حرفه ای و كاردانش است.




1396/11/12
15:45:21
5.0 / 5
4716
تگهای خبر: آموزش و پرورش , توسعه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین