وزیر آموزش و پرورش:

تحول در آموزش و پرورش نیازمند تغییر در ساختار مدیریت و تجهیزات است

تحول در آموزش و پرورش نیازمند تغییر در ساختار مدیریت و تجهیزات است

مدیریت آموزش: وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: تحول در آموزش و پرورش نیازمند تغییر در ساختار مدیریت، نیروی انسانی و تجهیزات است.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا، بامداد امروز سیدمحمد بطحایی با حضور در ساختمان شهید بهشتی وزارتخانه واقع در خیابان ایران شهر از بخش های مختلف معاونت آموزش متوسطه بازدید و در ادامه در نشست صمیمی با حضور مدیران و كارشناسان معاونت آموزش متوسطه شركت كردند.
وزیر آموزش وپرورش در این دیدار اظهار نمود: حضور در جمع كسانی كه 30سال قبل در میان آنها بوده ام سبب شادمانی من است.
وی اضافه كرد: مأموریت امروز معاونت آموزش متوسطه همان مأموریت 30 سال قبل است و یك نوع گم گشتگی در میان مأموریت های آموزش وپرورش خود دارد كه نشانه عدم تغییر لازمه در مأموریت های آموزش وپرورش برپایه تغییرات جامعه است.
بطحایی اظهار داشت: انجام تغییر در ساختارها، هزینه نو، انرژی بر، زمان بر و همراه با مقاومت برخی مدیران همراه است در صورتی كه هرگونه تحول در آموزش وپرورش نیازمند تغییر در ساختارهای مدیریتی، نیروی انسانی و حتی تجهیزات آموزشی است.
به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی ساختارهای موجود را مانع اصلی در مسیر تحول در آموزش وپرورش برشمرد و خاطرنشان كرد: معاونت آموزشی باید تغییراتی اساسی در مأموریت هایشان صورت دهد و رویكردها باید با جدیت موردبازنگری و واكاوی قرار گیرد.




1396/11/02
14:11:09
5.0 / 5
4566
تگهای خبر: آموزش و پرورش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین