مدیركل آموزش و پرورش خوزستان:

۴۳۵۰ نیروی رسمی به مجموعه آموزش و پرورش خوزستان اضافه شده است

۴۳۵۰ نیروی رسمی به مجموعه آموزش و پرورش خوزستان اضافه شده است

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار داشت: پارسال و سال جاری بیشتر از چهار هزار و ۳۵۰ نیروی رسمی از محل ماده ۲۸ و تربیت معلم به مجموعه آموزش و پرورش این استان اضافه شده است.



به گزارش مدیریت آموزش به نقل از مهر، کوروش مودت عصر امروز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دزفول که در سالن جلسات سپاه برگزار شد، اظهار نمود: کمبود نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش در همه شهرستان های استان خوزستان وجود دارد که در این راستا مدیران همواره با به کارگیری معلمان حق التدریسی، آزاد، رسمی و اضافه کار تا حد زیادی این کمبود را جبران کرده اند تا کلاس درسی بدون معلم نباشد.
وی ضمن اشاره به مساعدت های وزیر آموزش و پرورش برای رفع مشکل کمبود معلم در خوزستان، اضافه کرد: پارسال و سال جاری بیشتر از چهار هزار و ۳۵۰ نیروی رسمی از محل تربیت معلم و ماده ۲۸ به مجموعه آموزش و پرورش خوزستان اضافه شده است؛ همینطور اخیرا آزمون برگزار شده است و امیدوار هستیم که بتوانیم بخشی از این کمبود را از این طریق و بخشی را هم با به کارگیری نیروهای سرباز معلم برطرف نماییم.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در مورد تقاضای مدیر آموزش و پرورش دزفول در خصوص انتقال نیروهای بومی دزفول که در شهرهای همجوار مشغول تدریس هستند، اظهار داشت: این معلمان اگر متقاضی این امر باشند ما هم موافقت خواهیم کرد.
مودت در مورد نبود مدرسه و زمین برای راه اندازی مدرسه در بعضی مناطق دزفول هم اظهار داشت: این مورد توسط اداره کل نوسازی مدارس خوزستان پیگیری خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همینطور با صدور مجوز برای ایجاد رشته های جدید کار و دانش و فنی و حرفه ای در دزفول موافقت نمود.
وی در ادامه با قدردانی از تلاش خیران مدرسه ساز در این استان، اظهار داشت: خوزستان از نظر خیران مدرسه ساز در کشور دارای رتبه دوم است؛ ضمن اینکه در طرح آجر به آجر هم از نظر تعداد و میزان اعتبار رتبه اول را در کشور به دست آورده است که لازم است از این ظرفیت پرارزش به درستی استفاده گردد.
مودت در ادامه ضمن اشاره به برگزاری جلسات مختلف کیفیت بخشی و ارتقا بخشی در سطح آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: ثمره این امر در کنکور، شاخصهای علمی و المپیادها مشاهده شده است بگونه ای که این استان در زمینه پذیرش رتبه های زیر هزار کنکور رشد ۳۷ درصدی و در المپیادها هم رشد ۱۳۸ درصدی داشته است.
وی ضمن اشاره به تحصیل یک میلیون و هفت هزار دانش آموز و فعالیت ۶۴ هزار پرسنل فرهنگی در خوزستان، اضافه کرد: پنج هزار و ۵۵۱ ساختمان در حوزه آموزش و پرورش در خوزستان وجود دارد که حفظ، نگهداری و رسیدگی به این مجموعه بزرگ نیازمند یک کار مدیریتی قوی و منسجم است.
مودت ضمن اشاره به تعامل سازنده مجمع خیران مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس خوزستان، از توجه ویژه استاندار خوزستان و فرمانداران شهرستان ها بعنوان رؤسای شورای آموزش و پرورش استان و شهرستان ها در اجرای مصوبات این شورا قدردانی کرد.


1400/02/15
21:37:31
0.0 / 5
1075
تگهای خبر: آزمون , آموزش , آموزش و پرورش , المپیاد
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین