از سوی مركز سنجش و پایش كیفیت آموزشی ابلاغ شد؛
دستورالعمل نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی سال 1400_99
مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، دستورالعمل نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را به ادارات استان، ابلاغ نمود.
به گزارش مدیریت آموزش به نقل از مهر، با استناد به مصوبه شورایعالی آموزش و پرورش و آیین نامه های مربوطه و در اجرای «برنامه ریزی، طراحی سوالات و برگزاری امتحانات نهایی و غیر نهایی در سال ۹۹»، از جانب «مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش»، دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹»، به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، ابلاغ گردید.
در بندهایی از این دستورالعمل آمده است؛
در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان برای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی، فراهم باشد، ارزشیابی دانش آموزان مطابق آیین نامه های مربوط و مجوز ستاد کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی صورت خواهد گرفت.
در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان برای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی، فراهم نباشد، ارزشیابی دانش آموزان مدارس روزانه دوره های اول و دوم متوسطه به استثنای پایه نهم و دوازدهم به صورت غیرحضوری، و با مسئولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه انجام می شود.
نحوه ارزشیابی از دانش آموزان با نیازهای ویژه، در دروس غیر نهایی از جانب سازمان آموزش و پرورش استثنایی ابلاغ خواهد گردید.
بر اساس این دستورالعمل، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی –تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، در بازه زمانی ۲۷ اردیبهشت لغایت ۲۲ خردادماه صورت خواهد گرفت.
منبع: مدیریت آموزش
این مطلب مدیریت آموزش برایتان مفید بود؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب