از سوی مركز سنجش و پایش كیفیت آموزشی ابلاغ شد؛

دستورالعمل نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی سال 1400_99

دستورالعمل نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی سال 1400_99

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، دستورالعمل نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را به ادارات استان، ابلاغ نمود.



به گزارش مدیریت آموزش به نقل از مهر، با استناد به مصوبه شورایعالی آموزش و پرورش و آیین نامه های مربوطه و در اجرای «برنامه ریزی، طراحی سوالات و برگزاری امتحانات نهایی و غیر نهایی در سال ۹۹»، از جانب «مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش»، دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹»، به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، ابلاغ گردید.
در بندهایی از این دستورالعمل آمده است؛
در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان برای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی، فراهم باشد، ارزشیابی دانش آموزان مطابق آیین نامه های مربوط و مجوز ستاد کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی صورت خواهد گرفت.
در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان برای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی، فراهم نباشد، ارزشیابی دانش آموزان مدارس روزانه دوره های اول و دوم متوسطه به استثنای پایه نهم و دوازدهم به صورت غیرحضوری، و با مسئولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه انجام می شود.
نحوه ارزشیابی از دانش آموزان با نیازهای ویژه، در دروس غیر نهایی از جانب سازمان آموزش و پرورش استثنایی ابلاغ خواهد گردید.
بر اساس این دستورالعمل، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی –تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، در بازه زمانی ۲۷ اردیبهشت لغایت ۲۲ خردادماه صورت خواهد گرفت.


منبع:

1400/02/03
13:11:14
0.0 / 5
274
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین