احتساب سوابق دانش آموختگان دانش سراها در كمیسیون آموزش مجلس

احتساب سوابق دانش آموختگان دانش سراها در كمیسیون آموزش مجلس

مدیریت آموزش: معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش از اختصاص اعتبار500 میلیارد تومانی، جهت خرید تبلت ویژه دانش آموزان کم برخوردار از طرف مجلس شورای اسلامی، آگاهی داد.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا، قاسم احمدی لاشکی در نشست تخصصی مشترک اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با مدیران آموزش وپرورش خراسان رضوی، ضمن تقدیر از مجموعه کارهای مجلس شورای اسلامی در حوزه آموزش وپرورش، اظهار داشت: «اعمال مدرک بالاتر فرهنگیان» در بودجه سال جاری و همراهی در تصویب «طرح رتبه بندی معلمان»، نمونه ای از اقدامات شایسته مجلس شورای اسلامی در حوزه آموزش وپرورش، است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، وی با اشاره به دغدغه مندی مجلس شورای اسلامی در حوزه آموزش وپرورش، اضافه کرد: «اختصاص اعتبار۵۰۰ میلیارد تومانی جهت خرید تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند به تجهیزات هوشمند آموزشی» و«تخصیص اعتبار جهت تجهیز هنرستان ها، سالن های ورزشی و پژوهش سراهای دانش آموزی»، از دیگر اقدامات مجلس شورای اسلامی در امتداد پیشبرد اهداف دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد و این اقدامات را شایسته قدردانی دانست.


احتساب سوابق دانش آموختگان دانش سراها در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا، در بازدید کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و معاون حقوقی و امور مجلس از آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ونشست تخصصی با مدیران آموزش و پرورش خراسان رضوی، احتساب سوابق دانش آموختگان دانش سراها در این کمیسیون عنوان شد.
منادی سفیدان در نشست تخصصی با مدیران آموزش و پرورش خراسان رضوی با اعلان اینکه کمسیون آموزش و تحقیقات شاکله آموزش و پرورشی خوبی دارد و به جد پیگیر مشکلات این دستگاه هستند چونکه اعتقاد ما بر این است که فرهنگیان اساس رشد و توسعه کشور هستند اظهار داشت: در بودجه ۱۴۰۰ اتفاقات بسیار خوبی افتاد، پیگیری ما در باب حل مدرک دوم و رتبه بندی فرهنگیان نیز منجر به کسب نتیجه های خوبی شد.
وی با اعلان اینکه مهم ترین ابزاری که سبب توسعه هر کشوری خواهد شد، قانون است اظهارکرد: رتبه بندی معلمین باید یک قانون خوب و با کیفیتی داشته باشد تا جایگاه هر معلم مشخص گردد.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در قانون برنامه ۵ ساله ششم پیش بینی شده است که ۵۰ درصد دانش آموزان آموزش و پرورش باید دارای مهارت باشند که تا کنون طبق آمار بدست آمده ۴۳ درصد دانش آموزان دارای مهارت هستند اضافه کرد: احتساب سوابق دانش آموختگان دانش سراها در کمیسیون مطرح گردیده است، انشاالله این مشکل برطرف شود و سوابق افراد ذینفع محسوب شود.




منبع:

1400/01/22
13:06:49
0.0 / 5
231
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین