خروجی كمیته انتصابات آموزش و پرورش بر اساس شایسته سالاری است

خروجی كمیته انتصابات آموزش و پرورش بر اساس شایسته سالاری است

به گزارش مدیریت آموزش رئیس سازمان نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: الان 14 میلیون دانش آموز تحت پوشش آموزش و پرورش قرار دارند و بیشتر از 11 میلیون دانش آموز تحت پوشش شبكه آموزش دانش آموزی ( شاد) هستند.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا، شاپور محمد زاده در جلسه تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: همه گیری بیماری کرونا ما را به زیست بوم جدیدی وارد کرده است و تغییرات زیادی را در زندگی فردی و اجتماعی ما به وجود آورده است.
وی افزود: تصمیمات ما باید به نحوی باشد که دانش آموزان بعنوان نسل آینده کشور متضرر نشوند و روند تعلیم و تربیت با جدیت دنبال شود.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش افزود: حدود سه میلیون دانش آموز هم به علل مختلف همچون نبود زیر ساخت های اینترنتی، مشکلات اقتصادی و نداشتن تبلت و غیره از برنامه شاد استفاده نمی کنند و از مسیرهای دیگر همچون کلاس های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس کم جمعیت، آموزش از راه مدرسه تلویزیونی و درسنامه مشغول به تحصیل هستند.
این مقام مسوول در ادامه ضمن اشاره به خدمات مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بیان داشت: در دوران مدیریت آقای دادی زاده خدمات و دستاوردهای منحصر به فردی در آموزش و پرورش هرمزگان صورت گرفت و وضعیت آموزش و پرورش استان نسبت به سالهای گذشته ارتقاء یافته است و آهنگ رشد در حوزه های مختلف آموزشی و پرورشی خیلی خوب بوده است.
محمد زاده ضمن اشاره به روند انتخاب مدیر کل جدید آموزش و پرورش هرمزگان هم خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش بر اساس شایسته سالاری از میان گزینه های مطرح در کمیته انتصابات، ضمن توجه و احترام به سوابق مدیریتی همه گزینه ها، با عنایت به سوابق پرارزش و توان و تجربه علمی آقای بیت اللهی، در نهایت با ایشان به جمعبندی رسید و امروز شاهد معرفی این چهره پرکار بعنوان مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان هستیم.
به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، به قول وی بطور قطع با کارنامه مدیریتی و تجارب حاصله در عرصه های مختلف، این انتصاب در ادامه خدمات شایسته تقدیر آقای دادی زاده، منشا تحول و پیشرفت برای آموزش و پرورش استان خواهد بود.




منبع:

1399/09/11
13:44:07
5.0 / 5
1271
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , اینترنت , تحصیل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین