وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران:

جلسه باوزارت علوم برای تصمیم درباره تاثیر امتحانات نهایی بر كنكور

جلسه باوزارت علوم برای تصمیم درباره تاثیر امتحانات نهایی بر كنكور

مدیریت آموزش: وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: ما معتقدیم اگر قرار باشد امتحانات نهایی تاثیری در ورود دانش آموزان به به آموزش عالی نداشته باشد آن را گسترش ندهیم چون كه برای ما فقط بار مالی دارد.



به گزارش مدیریت آموزش به نقل از مهر، سید محمد بطحایی در حاشیه همایش«بانوی امید» به سئوال بعضی از خبرنگاران پاسخ داد.
وی با تاكید بر اینكه مدارس تا آخرین روز اسفند یعنی ۲۸ اسفند ماه باز هستند، در پاسخ به این پرسش كه برخی مدارس اعلام نموده اند مدارس از شنبه آینده تعطیل می باشد، اظهار داشت: امسال به علت آلودگی هوا و شرایط دیگر تعطیلات زیادی داشتیم و بنابراین مدارس تا آخرین روز اسفند دایر خواهد بود تا عقب ماندگی ها را بتوانیم جبران نماییم. بعید می دانم با وجود چنین ابلاغیه ای مدرسه ای اعلام نموده باشد كه مدارس از شنبه آینده تعطیل می باشد و ما از خانواده ها خواهش می نماییم برنامه هایشان را برای تعطیلات برای خود ایام نوروز تنظیم كنند.
وزیر آموزش و پرورش درباره تاثیر سوابق تحصیلی در كنكور بیان كرد: میزان تاثیر سوابق تحصیلی در كنكور حداقل تا دوسال آینده، همانند گذشته خواهد بود. درباره تاثیر نمرات امتحان نهایی در كنكور سراسری هم فردا با وزارت علوم جلسه ای داریم و ما معتقدیم اگر قرار باشد امتحانات نهایی تاثیری در ورود دانش آموزان به به آموزش عالی نداشته باشد آن را گسترش ندهیم چون كه برای ما فقط بار مالی و سختی های سخت افزاری دارد.
بطحایی همینطور درباره ارسال بخشنامه درباره برگزاری مراسم «چهارشنبه سوری» در مدارس هم عنوان كرد: از چنین بخشنامه ای اطلاع ندارم. هرچند چهارشنبه سوری بعنوان مراسم سنتی ایرانی ها می تواند كم خطرتر از آنچه تابحال بوده برگزار گردد.
وی درباره نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی درمورد طرح برگزاری آزمون ها در دوره ابتدایی نیز، اظهار داشت: امروز یا فردا اطلاعیه ای را در این باره منتشر می نماییم.

1396/12/22
16:48:38
5.0 / 5
4504
تگهای خبر: آموزش و پرورش , تحصیل , دانش آموز , دانش آموزان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین