اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران خبر داد

آغاز مسابقه بزرگ كتابخوانی ستاره های شهر من

آغاز مسابقه بزرگ كتابخوانی ستاره های شهر من

مدیریت آموزش: ثبت نام مسابقه بزرگ كتابخوانی ستاره های شهر من با محوریت اولین جلد كتاب قبله از این طرف است ویژه خاطراتی از ۴۰ شهید دانش آموز، در مدارس متوسطه اول و دوم استان تهران شروع شد.



به گزارش مدیریت آموزش به نقل از مهر، دانش آموزان مقاطع ذكر شده از هم اكنون تا دهم اسفندماه فرصت دارند، تا با رجوع به دفاتر انجمن های اسلامی دانش آموزان و یا معاونت های پرورشی و فرهنگی مدارس شهرستانهای استان تهران، نسبت به ثبت نام در مسابقه اقدام نموده و كتاب مذكور را دریافت كنند.
سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران، با بیان این خبر اظهار داشت: آزمون این مسابقه به صورت كتبی و حضوری در روزهای سالگرد وفات حضرت ام البنین (س) و روز تكریم مادران و همسران شهدا، در دهه دوم اسفندماه برگزار می گردد كه زمان و مكان دقیق آن برای هریك از شهرستانهای استان تهران متعاقباً اعلام خواهد شد.
مسعود شاكر یاد آورشد: در مجموع، به حدود ۸۰ نفر از دانش آموزان برتر شركت كننده در این مسابقه جوایزی نظیر: سفر زیارتی به مشهد مقدس، تبلت و كارت هدیه نقدی اهدا می گردد.
نخستین جلد كتاب «قبله از این طرف است» در ۱۰۷ صفحه با شمارگان ۳۰۰۰ نسخه، در آستانه سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران انتشار یافته بود.

1396/11/25
13:15:10
5.0 / 5
5130
تگهای خبر: دانش آموز , دانش آموزان , مدارس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین