رئیس مركز امور بین الملل و مدارس خارج از كشورخبر داد

آزمون اعزام معلمان به خارج از كشور

آزمون اعزام معلمان به خارج از كشور

به گزارش مدیریت آموزش رئیس مركز امور بین الملل و مدارس خارج از كشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینكه در حال احصای نیازهای سال آینده از كشورهای مختلف و تعیین جزئیات و زمان برگزاری آزمون اعزام معلمان به خارج از كشور هستیم، اظهار داشت: بطور قطع آزمونی برای رفع نیاز نیروی انسانی در سال 97 برگزار می نماییم.


غلامرضا كریمی در گفت وگو با ایسنا، آخرین آمار مدارس و دانش آموزان در حال تحصیل در مدارس خارج از كشور را اعلام و اظهار نمود: هم اكنون 118 مدرسه در 59 كشور و 82 شهر داریم.
وی اضافه كرد: 13 هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می كنند و مجموع تعداد مدرسان اعزامی 798 نفر است. همینطور 970 نیروی محلی پاره وقت یا نیروی خدماتی، سرایدار، راننده و... مشغول عرضه خدمت در مدارس خارج از كشور هستند.
رئیس مركز امور بین الملل و مدارس خارج از كشور وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزار ی آزمون اعزام معلمان به خارج از كشور هم اظهار داشت: هنوز جزئیات و زمان دقیق برگزاری آزمون قطعی نشده و در حال احصای نیازهای سال آینده از كشورهای مختلف هستیم؛ زیرا برای گرفتن ویزا هم دچار محدودیت هایی هستیم.
كریمی ادامه داد: البته به صورت قطع آزمونی برای رفع نیاز سال تحصیلی آتی برگزار می نماییم كه بعید می دانم به قبل عید نوروز برسد اما حتما در سال 97 برگزار می گردد.


 

1396/11/14
15:38:56
5.0 / 5
4655
تگهای خبر: آموزش و پرورش , تحصیل , دانش آموز , مدارس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین