در دیدار رئیس مركز امور بین الملل با معاون وزیر آموزش علوم و تحقیقات اتریش بیان شد

پشتیبانی از تداوم فعالیت مدارس ایرانی در وین منطبق با نظام آموزشی كشور میزبان

پشتیبانی از تداوم فعالیت مدارس ایرانی در وین منطبق با نظام آموزشی كشور میزبان

مدیریت آموزش: قائم مقام وزیر در امور بین الملل و رئیس مركز امور بین الملل و مدارس خارج از كشور با معاون وزیر آموزش علوم و تحقیقات اتریش دیدار و گفتگو نمود.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا، در این دیدار ابتدا با عنایت به قانون جدید مدارس در اتریش مبحث تداوم كار مدرسه جمهوری اسلامی ایران در اتریش مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد سرفصل های كلیه پایه های نظام آموزشی ایران به زبان انگلیسی یا آلمانی ظرف یك ماه آینده در اختیار طرف اتریشی قرار گیرد و همینطور سفارت جمهوری اسلامی ایران بعنوان موسس معرفی گردید تا فرایند كسب مجوز مدرسه در مكان جدید مطابق آیین نامه مدارس خصوصی اتریش صورت گیرد.

معاون وزیر اتریش اظهار داشت: حمایت لازم را برای تداوم فعالیت مدرسه ایرانی در وین منطبق با نظام آموزشی كشور میزبان انجام می دهد.

دكتر كریمی رئیس مركز امور بین الملل و مدارس خارج از كشور با اشاره به گسترش همكاریهای دو كشور در عرصه های اقتصادی، علمی و فناوری خواهان افزایش ارتباطات و تعاملات دو كشور در حوزه آموزش پیش از دانشگاه شد كه طرف اتریشی ضمن استقبال از مبحث مقرر شد رشته های مورد علاقه طرفین به یكدیگر منعكس شود تا زمینه برقراری یك كنفرانس و كارگاه مشترك به منظور تبادل تجربیات صورت گیرد. در مورد رفت و آمد هیاتها نیزمقرر شد هیاتهای اعزامی از جانب طرفین با پذیرش هزینه های اقامت و حمل و نقل هیات از سوی كشور میزبان صورت گیرد.

در این ملاقات معاون سفیر ایران در وین و سرپرست مدرسه ایران در این شهر حضور داشتند. شایان ذكر است دكتر كریمی ضمن حضور در مدرسه
جمهوری اسلامی ایران در وین با معلمان و كاركنان مدرسه دیدار و گفتگو نمود و همینطور ملاقات هایی با مقامات سفارت جمهوری اسلامی ایران و مركز امام علی (ع) در مورد تاسیس مدرسه در مكان جدید انجام دادند.
علاوه براین از یك مدرسه با نظام آموزشی كشور اتریش بازدید كردند و ابعاد و زوایای ادامه فعالیت مدرسه جمهوری اسلامی ایران در وین را با عنایت به قانون جدید مدارس خصوصی آن كشور مورد بررسی قرار دادند.



1396/11/07
20:43:50
5.0 / 5
4400
تگهای خبر: مدارس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین