معاون وزیر آموزش و پرورش:

هرگاه بحث ترویج نماز می گردد می گویند بودجه و امكانات نداریم

هرگاه بحث ترویج نماز می گردد می گویند بودجه و امكانات نداریم

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینكه اگر بودجه ای كه صرف پیشگیری از صدمه های اجتماعی می كنیم صرف نماز می كردیم، خود نماز می توانست از منكر باز بدارد اظهار داشت: حاضریم میلیون ها تومان خرج كنیم تا كسی بیاید درباره تهدیدها و صدمه های اجتماعی برای دانش آموزان سخنرانی كند اما تا بحث نماز می گردد می گویند بودجه و امكانات نداریم.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا، مهدی فیض در مراسم تجلیل از خادمین نماز كه در سالن اجتماعات وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید با اشاره به اینكه خداوند را شاكریم كه توانسته ایم بخشی از مسئولیت شغلی مان را به نماز اختصاص داده و از برپاكنندگان نماز باشیم اظهار داشت: خاطرمان باشد تنها با یاد خدا دلها ارام می گیرد و از فحشا باز می دارد.
وی اضافه كرد: اگر بودجه ای كه صرف پیشگیری از آسیبهای اجتماعی می كنیم صرف نماز می كردیم، می توانست از منكر باز بدارد. حاضریم میلیون ها تومان خرج كنیم تا كسی بیاید درباره تهدیدها و صدمه های اجتماعی برای دانش آموزان سخنرانی كند اما تا بحث نماز می گردد می گوییم بودجه و امكانات نداریم.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینكه ای كاش سفارش های قرآنی را جدی بگیریم و به دنبال راهكار دوم و سوم برای رفع صدمه ها نگردیم اظهار نمود: بهترین چیز كه می تواند دانش آموزان را از صدمه ها حفاظت كند، نماز است.

فیض اضافه كرد: باید نماز را ساری و جاری كنیم، رفتار ما الگوی دانش آموزان است و هرچقدر نماز در حوزه ستادی پررنگتر باشد می تواند در كل كشور اثرگذار باشد.
وی با اشاره به اینكه سال قبل 18هزار امام جماعت روحانی در مدارس حضور داشتند اظهار داشت: 70 هزار وعده نماز جماعت در هرروز در سطح مدارس برگزار می گردد كه 18هزار مورد با امام جماعت روحانی برپا می گردد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اضافه كرد: 10دوره كشوری و 8 دوره استانی طرح مبین برای ترویج نماز و كاركردهای مدیر مدارس در این حوزه برگزار شده و 23هزار مدیر در آن شركت كردند.
وی با اشاره به برگزاری دوره توانمندسازی ویژه معلمان سوم دبستان برای آموزش و اقامه نماز اظهار داشت: همینطور سال قبل جشن شكوفایی و جشن تشرف برای 800هزار دانش آموز دختر و پسر برگزار گردید.


 

1396/09/12
00:23:22
0.0 / 5
5295
تگهای خبر: آموزش و پرورش , مدارس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین