دعوت از فرهنگیان جهت شركت در جشنواره تجربه های موفق مدارس

دعوت از فرهنگیان جهت شركت در جشنواره تجربه های موفق مدارس

مدیریت آموزش: دبیر اولین جشنواره ملیˮتجربه های موفق مدارسˮاظهار كرد: مدیران، معاونان، مربیان و معلمان در تمامی مدارس دولتی، غیر دولی، روستایی، عشایری و شهری می توانند در این فراخوان شركت نمایند.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا، مرتضی مجدفر دبیر اولین جشنواره ملی «تجربه های موفق مدارس» با اشاره به اینكه دبیرخانه این جشنواره تا ۳۱خرداد ۹۸ آثار را می پذیرد، اظهاركرد: جشنواره ملی"تجربه های موفق مدارس" در محورهای برنامه ریزی و مدیریت، پروسه آموزش، فعالیت های فرهنگی و پرورشی، مشاركت والدین و جامعه محلی، فضا و تجهیزات، اقتصاد مدرسه و توسعه منابع، امور ویژه و آموزش و تحقق حقوق شهروندی كه خاص دوره دوم متوسطه است، برگزار می گردد.
ایشان سپس اضافه كرد: اولین جشنواره ملی «تجربه های موفق مدارس» از طرف وزارت آموزش وپرورش و دانشگاه شهید رجایی برگزار می گردد و هفته اول مرداد ماه نتایج داوری آثار اعلام و در هفته اول شهریورماه جشنواره برگزار می شود.
دبیر جشنواره ملی"تجربه های موفق مدارس" اشاره كرد: شناسایی و معرفی تجربه ها و ایده های موفق، مؤثر و نوآورانه ازجمله مهم ترین راهكارهای عملی برای مدارس است و یكی از مهم ترین اهداف این جشنواره یادگیری از یكدیگر است چونكه مدارس ما دارای تجارب غنی هستند و می توانند از همدیگر یاد بگیرند و تجربه آموزی كنند.
مجد فر بابیان اینكه برای ارسال آثار هیچ محدودیتی پیش بینی نشده است، اظهار داشت: مدیران، معاونان، مربیان و معلمان در تمامی مدارس دولتی، غیردولی، روستایی، عشایری و شهری می توانند در این فراخوان شركت نمایند و باوجود همه تفاوت ها، كمبودها و چالش های مربوط به هر مدرسه، موقعیت ها، تجربه ها و ایده هایی وجود دارند كه می توانند به ارتقا و بهبود كیفیت انجام فعالیت ها و به طوركلی بهبود عملكرد مدارس منجر شوند.
ایشان سپس افزود: ارسال آثار تنها بوسیله سایت جشنواره امكان پذیر است و برای طرح هایی كه نیاز به راستی آزمایی دارند، ارسال ۱۰ تصویر و فیلم ۱۰ دقیقه ای باز پیش بینی شده است.
دبیر جشنواره ملی"تجربه های موفق مدارس" با اشاره به چگونگی استفاده از آثار برگزیدگان، اظهار نمود: آثار برگزیدگان به صورت یك بانك اطلاعاتی بر روی سایت قرار می گیرد و مدیران مدارس می توانند از آنها استفاده كنند. همین طور به برگزیدگان نهایی جوایزی اهدا خواهد شد و آثار برگزیدگان نیمه نهایی در كتابچه جشنواره چاپ خواهد گردید.
به گزارش مركز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش وپرورش، مجد فر درانتها اظهار داشت: هم زمان با جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس نمایشگاه جانبی دستاوردهای آموزشی مدارس، سازمان ها و شركت های نمایش دهنده خدمات و محصولات آموزشی در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می گردد.




منبع:

1398/02/19
12:15:14
5.0 / 5
4336
تگهای خبر: آموزش , توسعه , جشنواره , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین