اردوی یك روز هم نشینی با كتاب دانش آموزان با شروع به كار نمایشگاه كتاب

اردوی یك روز هم نشینی با كتاب دانش آموزان با شروع به كار نمایشگاه كتاب

مدیریت آموزش: مدیركل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش وپرورش از مشاركت بیشتر از ۵۰ هزار دانش آموز در اردوی «یك روز هم نشینی با كتاب» هم زمان با برگزاری نمایشگاه كتاب در تهران آگاهی داد و اظهار داشت: در این طرح ۱۵۰۰ كتابخانه مدرسه تجهیز می شوند.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا، علی رمضانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه كتاب در تهران اظهار نمود: هم زمان با سی دومین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران بیشتر از ۵۰ هزار دانش آموز در چارچوب اردوی «یك روز هم نشینی با كتاب»از نمایشگاه كتاب بازدید خواهند كرد.
وی ادامه داد: اغلب دانش آموزان از شهر تهران و شهرستان های تهران هستند كه به تفكیك در اردوهای ویژه دختران و همین طور پسران حضور دارند.
رمضانی از تجهیز ۱۵۰۰ واحد كتابخانه مدارس با مشاركت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی آگاهی داد و اشاره كرد: در این طرح ابتدا نمایندگان مدارس با حضور در نمایشگاه كتاب های موردنیاز مدرسه را انتخاب و سپس توسط كارشناسان فهرست كتب درخواستی بررسی و درانتها نمایشگاه این كتاب ها در چارچوب بسته های یك میلیون تومانی به مدارس بازدیدكننده از نمایشگاه اهدا می شود.
وی اشاره كرد: مجری طرح در نمایشگاه موسسه فرهنگی منادی تربیت وابسته به معاونت پروشی آموزش پروش است، پس مدیران مدارس در بدو ورود به نمایشگاه باید نسبت به تهیه فرم انتخاب كتاب در غرفه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش اقدام نمایند.
مدیركل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی هزینه اجرای طرح را ۱۵ میلیارد ریال اعلام و عنوان كرد: این طرح برای سومین سال است كه هم زمان با برگزاری نمایشگاه كتاب اجرا می شود و با احتساب مدارسی كه امسال تجهیز می شوند، جمع مدارسی كه با اجرای این طرح كتابخانه هایشان تجهیز شده به ۴۵۰۰ واحد می رسد.
به گزارش مركز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش وپرورش، وی با اشاره به اهمیت توجه به مناطق سیل زده در اجرای همه طرح ها اظهار نمود: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش با مشاركت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی با اختصاص اعتباری به میزان ۱۰ میلیارد ریال كتابخانه های مناطق سیل زده با اولویت استان های خوزستان، لرستان و گلستان تجهیز می كند.




1398/02/04
14:28:37
5.0 / 5
4237
تگهای خبر: آموزش , دانش آموز , دانش آموزان , مدارس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین