معاون وزیر آموزش و پرورش:

۷۳۰۰ پروژه فعال مدرسه سازی داریم

۷۳۰۰ پروژه فعال مدرسه سازی داریم

به گزارش مدیریت آموزش، معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: هم اکنون هفت هزار و ۳۰۰ پروژه مدرسه سازی فعال در کشور داریم.



به گزارش مدیریت آموزش به نقل از مهر، حمیدرضا خان محمدی عصر دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه خیرساز مصلی نژاد در اردبیل، اظهار نمود: با تخصیص اعتبار مناسب تلاش بر اینست تا بخش عظیمی از این پروژه ها تا مهرماه سال آینده تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شود.
وی خاطرنشان کرد: خیران یاد و همراه صدیق نوسازی مدارس هستند که با همراهی خیران تلاش می نماییم تا جریان مدرسه سازی را به یک نهضت عظیم تبدیل نماییم.
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۹۵۰ پروژه آموزشی در کشور به بهره برداری رسید تا شاهد بهبود فعالیتهای آموزشی و پرورشی برای تحصیل مناسب نسل آینده باشیم.
خان محمدی محرومیت زدایی و ایجاد عدالت را رویکرد دولت سیزدهم در تکمیل پروژه های نیمه تمام اعلام نمود و اضافه کرد: روزانه هشت مدرسه در دولت سیزدهم تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است.
وی در قسمت دیگری از سخنان خود تصریح کرد: سرانه فضای آموزشی پیش از دولت سیزدهم ۵.۲۲ صدم متر مربع بود که این سرانه به ۵.۲۸ صدم متر مربع ارتقا یافته است.
خان محمدی دلیل رشد اندک توسعه فضاهای آموزشی را نرخ بالای مهاجرت در مناطق حاشیه شهرها اعلام نمود و افزود: اولویت سازمان نوسازی مدارس ساخت مدرسه در مناطق با تراکم بالا است تا بتوانیم شرایط مناسبی را در بهبود فضاهای آموزشی شاهد باشیم.
وی افزود: برای سالهای آینده ساخت ۲۰۰ مجتمع بزرگ آموزشی پیشبینی شده که راه اندازی این واحدهای آموزشی نقطه تحول در کانون اصلی مدرسه و محله خواهد بود.
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس بیان نمود: رویداد مدارس آینده در چارچوب طرح های متنوع در حال اجرا می باشد و تلاش بر اینست تا با تأمین تجهیزات مناسب بتوانیم حرکت های مفیدی را انجام دهیم.

1402/11/19
14:01:01
5.0 / 5
256
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , پروژه آموزشی , تحصیل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین