پیام وزیر آموزش و پرورش به جشنواره بین المللی فیلم رشد

پیام وزیر آموزش و پرورش به جشنواره بین المللی فیلم رشد

مدیریت آموزش: وزیر آموزش و پرورش در پیام خود به جشنواره فیلم رشد این جشنواره را یك رویداد غرورانگیز بین المللی در نظام تعلیم و تربیت اسلامی دانست.



به گزارش مدیریت آموزش به نقل از روابط عمومی چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم «رشد»، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در آستانه برگزاری چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم «رشد»؛ طی پیامی این جشنواره را دیرپاترین جشنواره فیلم آموزشی خواند كه بعنوان یك رویداد غرورانگیز بین المللی در نظام تعلیم و تربیت اسلامی بیشتر از پیش می تواند در بسته های آموزشی متاثر از تحول بنیادین در آموزش و پرورش نقش آفرینی كند.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینكه برانگیختن ارزش های فطری زیباجویی، حقیقت دوستی و كنجكاوی دانش افزا، تولید تنوع در محیط یادگیری، تسهیل و تعمیق محتوا و ملموس كردن مفاهیم از انتزاعات تا مشاهدات و تجربه موفق انتقال ارزش های اخلاقی و معارف دینی در فیلم آموزشی این رسانه موثر را برای تربیت نسلی سرافراز در اولویت قرار می دهد، از تجربه فیلم دیدن به مثابه گستردن تجربه زیسته فراگیران نام برده است.
سید محمد بطحایی در ادامه این پیام آورده است: خواندن فیلم آموزشی با لایه های معنا، مشاركت توام با تفكر، تخیل و خلاقیت می طلبد و تاثیر شگفت انگیزی بر بافت ارتباطی آموزش دارد.
وی در انتها ضمن ابراز خرسندی از حضور پرنشاط فیلمسازان فرهنگی و فرهنگیان فیلمساز از همراهی آنها در به ثمر نشاندن چهل و هشتمین شكوفه این درخت پر سایه، قدردانی كرده است.
چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم «رشد» به دبیری وحید نیكخواه آزاد از ۲۵ آبان تا ۲ آذر در سینما فلسطین تهران برگزار می گردد.

1397/08/23
15:36:08
5.0 / 5
4677
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , تعلیم و تربیت , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین