با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

كلنگ ساخت مركز رفاهی، آموزشی فرهنگیان كنارك به زمین زده شد

كلنگ ساخت مركز رفاهی، آموزشی فرهنگیان كنارك به زمین زده شد

مدیریت آموزش: با حضور بطحایی وزیر آموزش و پرورش كلنگ ساخت مركز رفاهی، آموزشی فرهنگیان كنارك در زمینی به مساحت هزارو۸۰۰ مترمربع به زمین زده شد.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا- مدیركل آموزش و پرورش استان اضافه كرد: همینطور با حضور وزیر آموزش و پرورش 96 مدرسه با 260 كلاس درس و اعتبار 144 میلیارد ریال همزمان در سیستان و بلوچستان افتتاح می گردد.
علیرضا نخعی در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: با حضور وزیر آموزش و پرورش 96 فضای آموزشی به صورت همزمان در سراسر سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

نخعی اضافه كرد: مراسم افتتاح این فضاهای آموزشی همزمان با بهره برداری از مدرسه ابتدایی ادیب زاده در كنارك و با حضور وزیر آموزش و پرورش در این مدرسه انجام شد.

وی تصریح كرد: این مدرسه با كمك خیر مدرسه ساز در 350 متر مربع زیر بنا با شش كلاس درس تولید شده كه مورد بهره برداری 350 دانش آموز ابتدایی قرار گرفت.

مدیركل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: 96 فضای آموزشی كه امروز در استان افتتاح شد، در مجموع 260 كلاس درس دارد كه برای ساخت آنها 144 میلیارد ریال هزینه شده است.
دیدار با فرهنگیان سواحل مكران در دانشگاه دریانوردی، كلنگ زنی چند پروژه آموزشی، بازدید از مدارس حاشیه شهر از دیگر برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به جنوب سیستان و بلوچستان است.
وزیر آموزش و پرورش امروز در سفری دو روزه خود به استان سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه كنارك شد و فردا به زاهدان مركز استان سفر خواهد نمود.



1396/11/16
15:37:35
5.0 / 5
4450
تگهای خبر: آموزش و پرورش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین