۱۹۵۳ پروژه آموزشی در روستاهای خراسان رضوی نیازمند کمک خیرین است

۱۹۵۳ پروژه آموزشی در روستاهای خراسان رضوی نیازمند کمک خیرین است

به گزارش مدیریت آموزش، تربت حیدریه ـ معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: 1953 پروژه آموزشی در روستاهای خراسان رضوی چشم انتطار کمک خیرین است.



به گزارش مدیریت آموزش به نقل از مهر، ابوالفضل حسینی، ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مدرسه ۶ کلاسه با اعلان اینکه اولویت ما اتمام پروژه های نیمه تمام است، اظهار داشت: برای امسال ۱۹۵۳ پروژه در روستاهای این استان پیش بینی شده که در طرح تحول استان باتوجه به اعتبارات دولتی و نوسازی و همین طور مشارکت خیرین و مؤسسات خصوصی این پروژه ها به بهره برداری برسد.
معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی اضافه کرد: باتوجه به بازنشستگی فرهنگیان تا مشخص نشود چه میزان تمایل به استمرار خدمت و چه میزان تمایل به بازنشستگی دارند هنوز نمی توان رقم دقیق اعلام کرد، اما امسال ۳۹۰۰ نفر در استان طبق سهمیه آزمون دادند و امیدواریم بتوانیم با جذب پذیرفته شدگان قسمتی از کمبود نیروی انسانی را جبران نماییم.
وی اظهار داشت: هم اکنون باتوجه به رشد دانش آموزان نیازمند فضای آموزشی بیشتری هستیم تا بتوانیم میانگین کشوری در آموزش را داشته باشیم.
حسینی اشاره کرد: رتبه سرانه فضای آموزشی خراسان رضوی در کشور ۲۷ است که باتوجه به گستردگی استان و این که ۱۰ درصد دانش آموزان کل کشور در این خطه تحصیل می کنند امیدواریم بتوانیم با حضور خیرین فضاهای آموزشی را گسترش دهیم.

1402/02/21
12:44:32
5.0 / 5
317
تگهای خبر: آزمون , آموزش , آموزش و پرورش , پروژه آموزشی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین