ارسال پیامك به موسسان مدارس غیردولتی در جهت اجرای طرح حمایتی دولت

ارسال پیامك به موسسان مدارس غیردولتی در جهت اجرای طرح حمایتی دولت

به گزارش مدیریت آموزش بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش بیشتر از ۱۶هزار نام كاربری و رمز ورود به سامانه دریافت تسهیلات از راه پیامك به موسسین مدارس ومراكز غیردولتی وآموزش از راه دور كشور ارسال شد.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا، در جهت اجرای طرح بسته های حمایتی دولت برای مدارس غیردولتی، امروز بیشتر از ۱۶هزار پیامک حاوی کد کاربری و رمز عبور در سامانه دریافت تسهیلات، برای موسسان مدارس و مراکز غیردولتی ارسال شد.
وزارت آموزش و پرورش در خبر منتشره خود در این خصوص ضمن تشکر از همراهی موثر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از موسسینی که پیامک مذکور را دریافت کرده اند خواست تا با ورود به سامانه دریافت تسهیلات به نشانی doreh.ir/kara نسبت به رویت، اصلاح و در صورت نیاز تکمیل اطلاعات مدرسه/ مرکز خود اقدام نمایند.
بنابر این خبر، تا آخر امروز حدود ۴هزار موسس دیگر هم پیام حاوی کد کاربری و رمز عبور را دریافت خواهند کرد.
این در حالیست که از علل عدم دریافت پیامک می توان به اشتباه بودن شماره تلفن همراه موسس، یا کدکارگاه و یا ثبت ناقص اطلاعات نیروی انسانی اشاره نمود بنابراین این گروه از موسسان می توانند از راه ادارات آموزش و پرورش شهرستان/ منطقه خود با عرضه مشخصات ۱-نام استان ۲- نام شهرستان/ منطقه ۳- نام واحد آموزشی ۴- نام و نام خانوادگی موسس ۵- کدملی موسس ۶- شماره تلفن همراه موسس زیر، برای درخواست تسهیلات اقدام نمایند.
براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شده بود تسهیلات کم بهره تا مبلغ ۱۶میلیون تومان به میزان تعداد کارکنان شاغل در مدارس غیردولتی مراکز آموزشی و پیش دبستانی های غیردولتی پرداخت گردد.



1399/03/06
14:17:30
5.0 / 5
2741
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , مدارس , وزارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین