سیاوشی خبر داد

درخواست برخی نمایندگان تهران برای تعطیلی مدارس و دانشگاه ها

درخواست برخی نمایندگان تهران برای تعطیلی مدارس و دانشگاه ها

مدیریت آموزش: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت كه برخی نمایندگان تهران خواهان تعطیلی مدارس و دانشگاه ها جهت پیش گیری از شیوع ویروس كرونا شدند.



طیبه سیاوشی در گفت و گو با ایسنا در این زمینه اظهار نمود: من با آقای محسنی بندپی استاندار تهران بعنوان رئیس شورای تامین استان برای تعطیلی مدارس و دانشگاه ها صحبت كردم، ایشان گفت امشب با وزیر بهداشت در این زمینه صحبت خواهدنمود برای اینكه این دستور باید از طرف وزارت بهداشت صادر شود.

وی اضافه كرد: البته در مورد دانشگاه ها آقای غلامی وزیر علوم دستورالعملی را برای روسای دانشگاه ها جهت پیش گیری از ویروس كرونا و بهبود شرایط دانشجویان ارسال كرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس اشاره كرد: تعطیلی مدارس نیز موضوع بسیار مهمی است. خیلی از والدین خودشان به این تصمیم رسیده اند كه برای جلوگیری از شیوع بیماری فرزندانشان را به مدرسه نفرستند. به هر حال باتوجه به هراسی كه در مردم وجود دارد و تاخیری كه در اعلام شیوع بیماری با مرگ دو نفر صورت گرفت و برای مردم خیلی تكان دهنده بود، موضوع تعطیلی مدارس بسیار حائز اهمیت می باشد. وسعت شیوع بیماری سبب شده مردم هراس داشته باشند و ندانند چه باید بكنند.

سیاوشی خواهان آموزش همگانی برای پیش گیری از ویروس كرونا از طرف صداوسیما، خبرگزاری ها و همین طور فضای مجازی شد و اظهار داشت: مردم باید این آگاهی را داشته باشند كه اگر مدارس هم تعطیل شد، فرزندانشان را به محیط های عمومی مثل پارك نبرند.

وی با اشاره به اینكه برخی دیگر از نمایندگان تهران نیز در گفت وگوهایی با وزرای آموزش و پرورش و علوم درخواست تعطیلی مدارس و دانشگاه ها را مطرح نمودند، اظهار داشت: امیدواریم ظرف امشب یا فردا بامداد در مورد تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تصمیم درستی اتخاذ شود.

این عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست خود از شهرداری تهران برای تعطیلی موقت استخرها نیز اظهار داشت: ظاهرا هنوز این اجازه از طرف وزارتخانه های بهداشت و ورزش صادر نشده ولی ما همچنان پیگیر این مساله هستیم.




1398/12/04
13:18:46
5.0 / 5
3878
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , دانشگاه , مدارس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین