معاون وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی در پی شهادت سردار سلیمانی:

یاد و خاطره شجاعت های سردار سلیمانی در خاطر جوانان و نوجوانان این مرزوبوم زنده خواهد ماند

یاد و خاطره شجاعت های سردار سلیمانی در خاطر جوانان و نوجوانان این مرزوبوم زنده خواهد ماند

به گزارش مدیریت آموزش معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراكز غیردولتی و توسعه مشاركت های مردمی وزارت آموزش و پرورش شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.



به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا، متن پیام مجتبی زینی وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراكز غیردولتی و توسعه مشاركت های مردمی وزارت آموزش و پرورش به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند كه بر سر عهدی كه با خدا بستند صادقانه ایستاده اند؛ بعضی پیمان خویش را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هیچگاه تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

پاسدار نستوه و خستگی ناپذیر عرصه های دشوار دفاع از انقلاب اسلامی، سردار شهید قاسم سلیمانی عمر با بركت خویش را در راه صیانت از ایران عزیز و اعتلای اسلام گذراند و شهادت، پاداش تلاش بی وقفه ی وی در همه ی این سالیان بود.

اینجانب با تسلیت شهادت این مجاهد فی سبیل الله یقین دارم یاد و خاطره شجاعت های این فرمانده بزرگ در خاطر جوانان و نوجوانان این مرزوبوم زنده خواهد ماند و شهادت مظلومانه ی او مسیر عزت و سربلندی ایران را بر بدخواهان و دشمنان هموارتر خواهد نمود.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد. »




1398/10/13
19:33:04
5.0 / 5
4391
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , توسعه , مدارس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین