توضیحات تكمیلی درباره صدور احكام كارگزینی و افزایش حقوق فرهنگیان

توضیحات تكمیلی درباره صدور احكام كارگزینی و افزایش حقوق فرهنگیان

به گزارش مدیریت آموزش به دنبال صدور احكام كارگزینی سال ۹۸ و مبالغ مندرج در فیش حقوقی اردیبهشت ماه فرهنگیان، سؤال هایی در این خصوص مطرح گردیده است كه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش به برخی این سؤالات پاسخ داد.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا، در توضیحات آموزش و پرورش آمده است: در فروردین ماه سال جاری به علت عدم ابلاغ بخشنامه افزایش حقوق به دستگاه های اجرایی، مبلغ ۴میلیون ریال مبحث بند (ی) تبصره ۱۲قانون بودجه به صورت علی الحساب به حساب همكاران واریز شد. در اردیبهشت ماه، بعد از ابلاغ مصوبه افزایش حقوق و آماده شدن نگارش حقوق در سامانه ذی ربط، احكام حقوقی فرهنگیان و افزایش حقوق قانونی برای ماه های فروردین و اردیبهشت اعمال شد. با اعمال افزایش حقوق در ماه های فروردین و اردیبهشت، مبلغ ۴میلیون ریال علی الحساب فروردین ماه باید كسر می شد.
در ادامه توضیحات منتشره ذكز شده است: از سوی دیگر، به استناد بخشنامه سازمان اداری و استخدامی كشور (كه برای همه دستگاه های اجرایی كشور لازم الاجرا است) مقرری ماه اول (افزایش فروردین ماه) هم به نفع صندوق بازنشستگی كسر می شود. بعنوان مثال؛ اگر حقوق همكاری، ۷میلیون ریال اضافه شده باشد، در فیش اردیبهشت ماه ۱۴میلیون ریال بابت اضافه حقوق ماه های فروردین و اردیبهشت اعمال شده است؛ اما در مقابل، مبلغ ۷میلیون ریال (مقرری ماه اول) و همینطور ۴میلیون ریال پرداختی علی الحساب فروردین ماه از حقوق همكار كسر شده است. همكاران می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به واحد كارگزینی اداره آموزش وپرورش رجوع كنند.




منبع:

1398/03/05
14:56:36
5.0 / 5
4239
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , استخدام , توسعه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین