برگزاری دو نوع آزمون برای ارزشیابی ترم اول دانش آموزان

برگزاری دو نوع آزمون برای ارزشیابی ترم اول دانش آموزان

به گزارش مدیریت آموزش وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در بودجه و ردیف های بودجه هیچ پیش بینی برای سند 2030 انجام نشده بود.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره در نظرگرفتن مواردی در بودجه برای سند ۲۰۳۰ اشاره کرد: در بودجه و ردیف های بودجه هیچ پیش بینی برای سند ۲۰۳۰ انجام نشده بود.
وی در پاسخ به این پرسش که از موارد انضمامی سند ۲۰۳۰ موردی در بودجه بوده یا خیر؟ اضافه کرد: یک برنامه ای بود که متعلق به سال ۹۴ می شد و به اشتباه در بودجه قرار گرفته بود که برداشته شد.
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا امتحانات به صورت حضوری یا غیرحضوری برگزار می گردد نیز اظهار داشت: امتحانات را ابلاغ کردیم و اختیاراتی را هم به شورای مدرسه دادیم. روش های آزمون غیرحضوری را هم معین کردیم و در اختیار مدارس و مناطق قرار دادیم.


برگزاری دو نوع آزمون برای ارزشیابی نیمسال اول دانش آموزان
حاجی میرزایی تصریح کرد: ما دو نوع آزمون داریم، یکی آزمون های تکوینی است و یکی هم آزمون های پایانی که سهم اینها در تعیین نمره پایانی دانش آموزان متفاوت می باشد. آزمون تکوینی آزمونی است که برمبنای ارزیابی یک معلم از میزان فراگیری دانش آموزان در طول سال انجام می شود و ارزیابی پایانی هم که در آخر هر نوبت امتحانی انجام می شود و امسال در آخر دی ماه به شکل های مختلف انجام می شود.
وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد: هرجایی که ستاد مقابله با کرونا اجازه دهد و مقررات منعی نداشته باشد، ترجیح ما برقراری آزمون حضوری است اما اگر با مخالفت ستاد مواجه شود در بعضی مناطق، به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.



1399/10/05
01:10:42
5.0 / 5
1109
تگهای خبر: آزمون , آموزش , آموزش و پرورش , دانش آموز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین