رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس:

۲۵۰۰ پروژه آموزشی كشور امسال آماده بهره برداری است

۲۵۰۰ پروژه آموزشی كشور امسال آماده بهره برداری است

به گزارش مدیریت آموزش رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اظهار داشت: امسال ۲ هزار و ۵۰۰ پروژه آموزشی با ۱۵ هزار كلاس درس به مبلغ هفت هزار میلیارد تومان آماده بهره برداری شده است.



به گزارش مدیریت آموزش به نقل از مهر، مهرالله رخشانی مهر قبل از ظهر پنجشنبه در جریان آئین بهره برداری از پروژه های آموزشی و تربیتی کشور که از راه ارتباط ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار نمود: ۱۰۰ هزار میلیارد ریال از محل فروش سهام برای ایمن سازی و استقامت بخشی مدارس صرف شده است.
وی افزود: امروز با اجرای طرح آجر به آجر در مدت زمان کوتاهی بیشتر از ۱۵۰ نفر با کمک های خرد به جمع خیرین نیک اندیش کشور پیوستند.
معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس امسال توانسته است ۲ هزار و ۵۰۰ پروژه آموزشی با ۱۵ هزار کلاس درس و زیربنا بالغ بر ۲ میلیون مترمربع را با اعتباری به مبلغ هفت هزار میلیارد تومان آماده بهره برداری کند.
رخشانی مهر بیان نمود: از سال ۹۲ تابحال روزانه ۲۷ کلاس درس تحویل این سازمان شده و ۸۴ کلاس به سیستم استانداردسازی گرمایشی و سرمایشی مجهز شده است.
معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: ادبیات مدارس خشتی و گلی از فضاهای آموزشی کشور حذف شده و هر روز ۱۰ کلاس ناایمن تخریب، بازسازی یا مقاوم سازی شده و برای تحقق این مهم به صورت متوسط روزانه هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.
وی اظهار داشت: ۱۰ استان کشور همچون استان های سیستان و بلوچستان و تهران از کمترین سرانه آموزشی و بیشترین فضای تخریبی برخوردار می باشند و به توجه ویژه ای نیاز دارند.


منبع:

1399/08/23
13:15:20
5.0 / 5
1599
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , پروژه آموزشی , توسعه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین