مدیركل آموزش متوسط وزارت آموزش و پرورش مطرح كرد:

تعریف ۱۳۱ راهكار برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین

تعریف ۱۳۱ راهكار برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین

به گزارش مدیریت آموزش مدیركل آموزش متوسطه وزارت آموزش و پروش اظهار داشت: ۱۳۱ راهكار برای تحقق ۲۳ هدف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش طراحی و تبیین شده است.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از مهر، عباس سلطانیان قبل از ظهرچهارشنبه در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش مازندران با تاكید بر اینكه سیاست مدرسه محوری برای مدیران مدارس باید به خوبی تبیین شود اظهار داشت: باید اهداف اجرای این سیاست برای جامعه هدف تبیین و تشریح شود. وی با اشاره به اینكه مهمترین تكلیف وزارت آموزش و پرورش در برنامه ششم توسعه، اجرای متوازن سند توسعه تحول بنیاد است اظهار داشت: اجرای متوازن سند تحول بنیادین مسئله بسیار مهمی است كه باید برای اجرای آن، باید ۲۳ هدف عملیاتی و ۱۳۱ راهكار را مدنظر قرار دهیم. وی با عنوان اینكه سند تحول ملاك مهم در طرح مدرسه محوری است اظهار داشت: ارتقای كیفیت خدمات آموزشی و پرورشی و توسعه عدالت آموزشی در سند تحول بنیاد مورد توجه قرار گرفته است و این سند محقق نمی گردد مگر آنرا در مدرسه محقق نماییم. سلطانیان با اظهار اینكه برای اجرای سند تحول در مدارس به مدرسه توانمند نیاز داریم اظهار داشت: سند تحول بنیادین در گروه داشتن مدارس توانمند و پویا است و مدرسه ای توانمند است كه دارای نیروهای توانمند باشد. مدیركل آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در بحث مدرسه محوری باید به شخصیت نیروهای فعال در مدارس احترام گذاشته شود و ما برای مدیران تصمیم گیری نكیم و ما باید سیاست ها را مشخص نماییم. سلطانیان از ابلاغ بخشنامه مدرسه محوری به مدارس اطلاع داد و اظهار داشت: مدرسه محوری سیاستی با حاكمیت اخلاق و روابط انسانی است كه باید مورد توجه قرار گیرد و تفویض اختیار نخستین اصل آن به حساب می آید.

1398/04/06
11:20:45
5.0 / 5
4023
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , توسعه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین